Forbind alle teams i en nem og samarbejdsorienteret løsning til dokumenthåndtering
Med Byggeweb Projekt får du en enkel og centraliseret dokumenthåndteringsløsning, der kan optimere administrationen og delingen af filer, tegninger og andre dokumenter i et struktureret og organiseret miljø og som kan anvendes på ethvert byggeprojekt uanset størrelse, faser og kompleksitet.
Når du bruger Byggeweb Projekt til dokumenthåndtering, sikres der en kontrolleret og effektiv projektkommunikation og et stærkt samarbejde mellem alle projektdeltagere – både på kontoret og på byggepladsen. Optimér projektresultaterne, reducér risikoen for dobbeltarbejde og få fuld dokumentation og sporbarhed gennem hele projektets livscyklus!
Administrér og del filer, tegninger og andre dokumenter i et struktureret og organiseret miljø
Kan tilpasses ethvert byggeprojekt uanset størrelse, faseopdeling og kompleksitet
Komplet overblik, effektiv søgefunktion og masser af andre funktioner som preview, compare- og annotationsfunktion og Integreret viewer inkl. 2D, 3D & BIM
Forebyg misforståelser, fejl og uhensigtsmæssigt dobbeltarbejde med versionskontrol, fuld dokumentation og sporbarhed
Kontrolleret styrring af brugerrettigheder og nem adgang til projektet overalt på både computer, tablet og mobil
Vi passer på dine data
Data lagres trygt og sikkert i NATO-certificeret cloud-miljø og ISO/IEC27001 certificeret infrastruktur under dansk ret.
Ny funktionalitet uden merpris
Byggeweb opdateres og forbedres flere gange årligt med nye funktioner - helt uden merpris. Og vi har haft 99,9% oppetid de seneste 10 år.
Administrér alle projektoplysninger ét sted
Da byggeprojekter gennemgår flere faser med mange aktører, snitflader og discipliner, er en professionel løsning til dokumenthåndtering fundamentet for succes. Når alle dokumenter er samlet ét sted, kan alle projektdeltagere få adgang til de rette data, som de har brug for til at udføre arbejdet – og på rette tidspunkt – nemt og effektivt.
Styrket samarbejde
Byggeweb Projekt hjælper dig med at administrere og dele projektinformationer, filer, tegninger og øvrig dokumentation igennem alle byggeriets faser. Forbind fragmenterede projektteams, opnå et problemfrit samarbejde på tværs af discipliner og kommunikér effektivt for at øge produktiviteten i hverdagen.
Rigtig data på det rette tidspunkt
Reducér gentagelser, forsinkelser og fejlkommunikation med standardiserede og automatiserede arbejdsgange og godkendelsesprocedurer. Byggeweb Projekt garanterer at teams kun modtager relevant materiale, forbedrer koordineringen og øger bygbarheden på dine projekter.
Fuld dokumentation
Hold styr på alle relevante projektinformationer på ét sted og få et komplet overblik i et sikkert datamiljø. Få fuld dokumentation og sporbarhed af alle handlinger og filer i dit projekt, og undgå eventuelle tvister ved hjælp af den ikke-redigerbare fillog.
Adgang til data overalt
Byggeweb Projekt giver dig en cloud- og app-baseret løsning, hvor teams på både kontoret og byggepladsen har adgang til projektoplysninger, modeller og dokumenter på tværs af enheder. Kommunikér i realtid, og arbejd produktivt, hvor som helst og når som helst.
"Det er en stor fordel med en fælles standard, skabelon og struktur - det sparer tid og administration. Det er faktisk helt befriende, at vi har taget stilling til, at alle projekter skal håndteres i Byggeweb Projekt."
- IKT-ansvarlig, CPH Lufthavn
Kom i gang nemt og hurtigt
Vi hjælper dig med at komme i gang nemt og hurtigt. Du betaler en fast pris hver måned, og du kan invitere så mange brugere til projektet, som du ønsker.
Download Byggeweb app’en
Alle projektdeltagere har adgang til projektet overalt og kan arbejde produktivt - også helt ude på byggepladsen.
Du kan naturligvis tilgå Byggeweb fra alle platforme.
Vil du gerne vide mere?
Ring +45 35 245 250
Hør hvordan Byggeweb Projekt kan skabe værdi for dit byggeprojekt.