Få den hjælp, du har brug for, når du har brug for det!
Har du nogle spørgsmål eller har du brug for hjælp? Vi har et dedikeret kundesupport team, som er klar til at hjælpe dig. Vi sidder klar alle hverdage mellem 8.00 og 16.30 (fredage 8.00-16.00) ved både telefon, chat og e-mail.
SupportCenter
Vil du gerne selv finde svar på dit spørgsmål? Så tag et kig i RIB SupportCenter!
Skriv en e-mail til os hvis du har nogle spørgsmål. Du kan forvente et svar inden for 24 timer i åbningstiden.
E-mail: support.nce@rib-software.com
Telefon
Giv os et kald hvis du har nogle spørgsmål eller hvis du har brug for mere information.
Tlf. +45 35 245 250
Chat
Du kan også chatte med vores Support team. Klik på Support knappen i det nederste højre hjørne.
“Supporten er altid hurtig og meget effektiv, når jeg har brug for deres hjælp! Efter at have snakket med dem, får jeg ofte følelsen af, at jeg har fået besvaret alle mine spørgsmål, så jeg ubesværet kan komme videre med mit arbejde. Og det er et KÆMPE plus at det er muligt at chatte med Supporten, hvis man har brug for et hurtigt og kort svar - Supporten er virkelig den bedste!”
Customer Success
Alle vores kunder bliver tildelt en dedikeret Customer Success Manager, der regelmæssigt vil tage fat i dig og lytte til dine behov og tilbyde deres support. Vi opdaterer dig også løbende med nye funktioner og generelle nyheder for at sikre, at du får al den brancheindsigt, som vi har til rådighed.
Live Demo
Få en live demonstration af vores produkter, som bliver afholdt af en af vores kompetente Customer Success Managers, som forstår netop dine specifikke behov og krav.