Webinar: Introduktion til Digital Aflevering

Reducér udgiften til byggeriets aflevering og få en mere effektiv proces og et større udbytte!

Webinaret er for dig – uanset om du er bygherre, rådgiver eller entreprenør – der ønsker at vide mere om hvordan Digital Aflevering kan reducere udgiften til byggeriets aflevering og samtidig give dig en mere effektiv proces og et større udbytte.

Med Digital Aflevering får du et større overblik over bygningsdele, objekter, produktvalg og generel drifts- og vedligeholdsinformation. Du opnår et langt bedre overblik over de afleverede driftsdata og kan således bedre granske det indkomne materiale. Du får en mere ensartet struktur, bedre tilgængelighed for og dokumentation af hvem der har gjort hvad, hvornår. Som bygherre kan du – oven i købet – få et oplæg til færdig driftsplan. 

Med Digital Aflevering lever du op til de nye IKT-krav for stat, regioner, kommuner og boligforeninger og samtidig sparer du tid og penge.



Varighed

Webinaret varer 45 min.

Gratis 

Du og dine kolleger kan gratis deltage på alle vores webinarer.

Sådan foregår det

Det eneste du har brug for er en computer med lyd koblet til internettet. 

Dagen inden webinaret modtager du en e-mail med information samt et link, der gør det muligt at se underviserens skærm. 

Spørgsmål

Det vil være muligt at stille spørgsmål undervejs. Alle spørgsmål besvares enten under sessionen, eller efterfølgende via telefon eller e-mail.

Digital Aflevering - Struktureret og veldokumenteret

Digital Aflevering sikrer høj kvalitet og præcis dokumentation af as-built og driftsoplysninger. Løbende indsamling af data gør det muligt at stille krav til driftsoplysningerne og derved tilsikre en høj kvalitet i det afleverede materiale. Forsinkelser i afleveringsprocessen undgås og alt driftsmateriale ligger klart ved afleveringsfristen. Bygherre er derfor klar til at anvende og drifte bygningen med det samme, mens tid er sparet og problemer undgået.