Konsulent til Back Office – vil du gøre en forskel for vores kunder?

RIB søger en ny kollega til vores succesfulde kundesupport, gerne med erfaring fra Customer Experience Management.

97% af vores kunder anbefaler vores løsninger. Kunne du tænke dig at have en aktiv rolle i håndteringen af vores kunder når disse kontakter vores virksomhed? Vi udvikler vores support-univers for at blive endnu dygtigere til at hjælpe vores kunder til succes i deres professionelle byggeprojekter. Vi har brug for dig hvis du, med hjælp fra CEM, kan bidrage til at udbygge vores support, så det kan nå uanede højder.

RIB A/S udvikler, drifter og sælger Danmarks største og mest omfattende palette af intelligente IKT-redskaber. Vi leverer IT-løsninger til hele byggebranchen. Vi har allerede et velfungerende online Help Center med manualer, RIB-TV samt online undervisning. Desuden har vi store ambitioner og en klart formuleret strategi, men vi mangler flere hænder – er det dig som skal med på holdet og være med til at bygge verdens bedste support?

 

Som konsulent i vores Back Office vil dine primære arbejdsopgaver være:

·       Håndtering af kundehenvendelser, primært via telefon, mail og chat (dansk / engelsk i skrift og tale)

·       Håndtering af Zendesk, gerne som superbruger

·       Videreformidle ønsker og behov for produktændringer til vores R&D

·       Update af supportunivers med manualer, videototurials og releasevideos

·       Test af ny software inden release

·       Medvirken til udvikling af CEM med nye funktioner og roller i vores markedsstrategi

·       Håndtering af henvendelser fra KAM-kunder i samarbejde med den KAM-ansvarlige

·       Medvirke til at udvikle og fastholde RIB som kundernes foretrukne samarbejdspartner

·       Undervisning og produkttræning internt i organisationen 

 

RIB A/S er organiseret omkring Danmarks største kundecenter for IKT-værktøjer til det professionelle byggeri. Vores kundecenter er igen opdelt i selvstændige forretningsenheder og Back Office supporterer ligeledes alle vores forretningsenheder. Det vil derfor være en fordel, såfremt du har en byggeteknisk viden. Vi forventer, at du er selvstændig, evner at bevare overblik og effektivitet, selv i pressede situationer og med mange bolde i luften.

 

RIB Software er en global IT virksomhed med mere end 1.000 ansatte

RIB A/S står bag markedets bredeste pallette af IKT-værktøjer fra projektweb, udbudsplatform og proces-optimeringsværktøjer under navnet Byggeweb med 260.000 brugere fordelt over 7.000 virksomheder. Vi er en dynamisk virksomhed i vækst, der har kunden i centrum og leverer målbare resultater og forbedret kommunikation til gavn for alle i det professionelle byggeri.

 Vi tilbyder en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer baseret på basisløn, provision, bonus og pensionsordning. Dit daglige arbejde vil primært foregå fra vores kontor i København.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Country Manager Jens Sjöström på 20 71 99 00 eller Nina Wahl Asmussen på 23 64 53 83; nwa@wapa.dk, der forestår rekrutteringen.

 

Ansøgningsfrist: 01.08.2017, men vi indkalder løbende.


Søg stillingen her
 

Vi glæder os til at hilse på dig.